dinsdag 7 juni 2016

Blanke lak bumper laat los

Blanke lak van recentelijk gespoten bumper laat los. Gister heb ik de GTA een uitvoerige poetsbeurt gegeven . Bij die grote bedrijven is het gewoon aantallen maken. Vraag: de blanke autolak op de motorkap laat los op sommige plekken.


Zoals jullie een beetje op de foto kunnen zien, laat de blanke lak op mijn bumper hier en daar los. Wat is hier het beste tegen te doen.

Je blanke lak laat los van de basis lak, daar waar het wit is zit het los. Echter heb ik op mijn achterklep op zeer lastige plekken stukken waar de blanke lak loslaat. Overigens géén spotrepair maar een groot gedeelte van de bumper gespoten. Een wat ouder, verwaarloosd beestje oplappen.


In eerste instantie leverde dat geen lakschade aan de bumper op, wel. Bij mijn rechterachterlicht van mijn Focus ST 2. Bij sommige carrosiers willen ze enkel een volledige bumper. Heb jij al naar Toyota geschreven mbt de loslatende blanke lak op de voorbumper?


De bumper is van plastic, dus die roest sowieso niet.

Toplaag bumper Toyota Aygo laat los. Bij het afspuiten met de hogedrukspuit spoot ik echter zomaar de toplaag van de lak op de bumper eraf! Als er door bv steenslag een beschadiging in de blanke laklaag zit, . Opschuren met extra fijn schuurpapier en met blanke lak. Probleem is dat er veel meer blanke lak los laat dan de steenslag groot is.


Kan nu begin oktober mijn bus brengen en de bumpers worden . Let er op dat je de blanke lak een beetje uitneveld dus voorbij de lijn geen. Voor de lak ga je natuurlijk voor de beste kwaliteit, laat je hierover . Te kort met de lans op de bumper , gevolg vlakken waar de blanke lak. Los van de verzekerings kwestie, het repareren van deze schade, . VW geeft hier geen coulance : dus zelf voor de kosten opdraaien . Of er nu wel of niet steenslag op zit de ( blanke ) lak mag nooit . Toen we onze Panda kochten had ik al gezien dat op de bumpers op een aantal plekken de blanke lak afgebladderd was. Nu heeft of andere klojo blanke lak over de bumper gespoten terwijl er onder een perfecte laklaag zit. Sinds een tijdje is mij op gevallen dat mijn blanke lak los laat.


Dit gebeurt met name bij de bumper. Is het nodig om een blanke bumper of bumper in grondlaag te spuiten? Leuke BMW 316iGeweldig rijdende auto, buiten netjes alleen wat krasjes op de bumpers en op sommige plaatsen laat de blanke lak los.


BLANKE LAK OP DE MOTORKAP EN BUMPER LAAT PLAATSELIJK LOS.

Front bumper from a Mazda Demio (SU) (Used). Goedeavon Ik zit met een probleem, na een enthousiaste wasbeurt vanmiddag zitten er plekken. Op de bumper van mijn Volkswagen Polo . Ik heb het idee dat de blanke lak gewoon loslaat.


Als je de bumpers laat ontdoen van de huidige lak en compleet laat spuiten ben je . Wij staan garant voor onze auto s, vandaar dat alle aankoopkeuringen . Distributieriem moet vervangen worden. De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. Motorkap Bellier vx 5blanke lak laat los. Beetje blanke lak spuiten is wel te doen.


Misschien is de bumper ooit eens opnieuw gelakt? Hierbij een frontlip voor onder een bumper te hangen van een golf deze zou ook. Deze Occasion heeft wat gebruikers sporen, blanke lak op voor achter bumper laat op plaatsen los ,. Ik had de bumper eerst goed geschuurd en toen gespoten met.


Helaas heeft deze mini last van een bekend probleem, de blanke lak laat los op de voor en achter bumper. Dit is een bekend probleem en kan vrij makkelijk . Ook laat op beide voorschermen de blanke laklaag op een paar stukjes los. Wil graag een bumper spuiten van een auto in grijs Metallic.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts