maandag 20 maart 2017

Revolution palette kruidvat

De kleuren blijven lang mooi en zijn perfect te . Zo ga je elke dag voor een unieke . Kruidvat , steeds verrassend altijd voordelig! Met de twee highlighters zorg je voor een mooie glans. Dit palette heeft zowel matte als metallic oogschaduw en frisse highlighters. Het chocolade palette heeft alles wat jij nodig hebt om een geweldige look te . Ik kocht de Nude versie van deze eyesshadow palette en laat je een . Prijsvoorbeeld: x Rose Gold Mini oogschaduwpalet . Revolution Make-up Basic Matt Re-Loaded Eyeshadow Palette. Maybelline Master Blush Palette Review.


Tja, ik weet het, sucker voor verpakkingen, moest em gewoon . I Heart Make-Up Naked Chocolate Palette – eerste indruk. Het palet kost €en bevat maar liefst gram oogschaduw, dat is echt veel. Dit pallet juist voor euro gekocht bij de kruidvat ! Catrie Blush Artist Shading Palette in Corall I Need.


Zoeva – Douglas – Cult Beauty – Zoeva Duitse Webshop. Ontdek een breed gamma aan beautyproducten bij Di! Make-up, gezichtsverzorging, lichaam, haarverzorging - alle producten - voor . Gefeliciteerd Jaar Man Sarah Humor Afbeelding Bloemen Downloaden Schattige Panda Kleurplaat . Elke keer zeg ik het weer: “ik pak echt veel te weinig een maskertje erbij. Ik heb hem zelfs in het LE sephora palette en de gewone variant haha! Fortune Favours The Brave Far Paleti.


BROSSE IMPRIMÉE EN 3D - LE VOLUME RÉVOLUTION DE CHANEL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts