woensdag 23 november 2016

Heineken tapvat 5 liter gebruiksaanwijzing

Het TapVat is een fustje met liter pils en een ingebouwde koolzuurpatroon. Bekend van vroeger: als je een feestje had dan haalde je . Hier mijn ervaring met het Tapvat van heineken. Heineken Premium Pilsener Tapvat 5L. Oke dat is met een liter vat ook dus het zal wel goed komen met dat. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat ding alleen maar schuim tapt als je zeker weet dat je de gebruiksaanwijzing goed gevolgd hebt, . Even koelen en tappen maar, handig voor familie feestjes.


De kleintjes doen het iets beter: het TapVat en het Tapje. I know, the product is old news, but I thought I make. Overigens voor het eerst een liter tapvat in mijn Franse SEB Beertender . Geschikt voor heineken en alle soorten universele biervaatjes van liter.


Zet het biervaatje in elkaar volgens de gebruiksaanwijzing , bevestig het. Hoeveel glazen bieren kunnen uit een -litervat worden geserveerd? Hoe lang kan ik een -litervat bewaren zodat hij is geopend?


Cooler is geschikt voor liter t apvaten. Ben je op zoek naar een handleiding van de Princess 282990? Bekijk de handleiding van van de Princess 2829meteen gratis op ManualsCat. Chocoladefonteinen overleden mensen in de kist Wafelijzers stål het. PDF-Handbuch PRINCESS BEER TAP AND COOLER DELUXE 2829-andere zum Herunterladen #83.


Gebruiksaanwijzing mini drukvat literVullen:Los in het te bottelen bier de nodige. Wie weet welek merken kleine biervaatjes leveren zo tussen de - liter ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts