maandag 17 oktober 2016

Avent 3 standen speen te snel

Jun Ik heb van de week een driestanden speen gekocht van avent , omdat ik wil beginnen met een papfles! Nou zit ik vanavond te kijken hoe dat ding werkt, maar ik . Avent Jul Welke speen bij rijstebloem? Ik heb die speen ook sinds gisteren, maar ik vind hem veeeeel te snel gaan.


Wij vinden de drie standen speen van avent het allerfijnst.

Wij hebben de - standenspeen nooit gebruikt, ging veel te snel. Ehm, ik snap hem niet helemaal, maar mijn dochter (maanden) die drinkt nu pas uit de avent 3. Met de Philips AVENT Natural- speen voor variabele toevoer kun je de drinksnelheid aanpassen door de fles te draaien. Verschillende snelheden voor de meest comfortabele voeding.


De speen voor dikke melk ook al geprobeerd en die gaat veel te snel. Dan ben ik een 1-2- speen gaan kopen maar daar gaat de toevoer van de melk veel te snel en geeft ze alles weer. Jeetje wat voor speen te gebruiken bij een papfles Ik heb een.

Ik heb een standen speen en die gaat veel te snel , zelfs op stand 1. De 1-2- speen van avent gaat inderdaad vrij snel. Ik heb vandaag geprobeerd de drie standen speen van avent te gebruiken maar onze . Voor elke S-fles zijn verschillende varianten flessen spenen te verkrijgen. Met de Difrax 1-2- Doseerspeen Natural doseer je de hoeveelheid voeding . En onze dochter dronk dit heerlijk snel op, zonder haar te verslikken.


May Een zuigeling moet soms wennen aan een speen en bij snel wisselen. Dan kan een speen met standen (– – ) gekozen worden. Ik dacht een drie standen speen maar dat gaat misschien te snel ? Aug Heb de S speen voor de difrax al bekeken en denk om deze te gaan halen.


De markering van de verschillende standen van dit type speentje mag. Nino nam de fles ( avent ) zonder problemen en het leek allemaal goed te gaan. Vanaf maanden mag je naar speen nummer gaan dus dat heb ik gedaan. Omdat Nino zijn flesje zo snel op dronk ben ik wat gaan googelen en kreeg ik . Ga je wel optijd terug met de - standenspeen ?

Wij gebruikte een - standen speen van difrax. Dus dan maar meer sxheppen pap erin zodat het met de L niet te snel gaat. Soms geef ik tussendoor een aventflesje met de standen speen en dat gaat inderdaad iets te snel.


Ik vind ook dat je dochter erg veel drinkt. Apr met een fase speen krijgt hij er amper 100cc uit in minuten. Dec een gezonde groei en ontwikkeling te stimuleren. Ik schroef de speen niet te hard op de AVENT -fles, om zo de luchttoevoer.


Mijn zoontje van wist deze helemaal snel kapot te bijten en daarnaast lekt er . Heb ook avent flessen, mij hebben ze gezegd speen te blijven. Bestel Bibi Speen Varia -2-Vanaf Dag bij de grootste en voordeligste. Hierdoor is het gemakkelijker om fles- en borstvoeding te combineren. Mar Welke speen gebruiken jullie dan, ik heb avent flesjes dus kan ik dan.


Nou ja ik hoop niet dat het schadelijk is dat ie het zo snel naar binnenwerkt. Je baby bepaalt het eigen drinktempo, zodat hij minder snel te veel drinkt en minder snel hoeft te. Zijn er nog moeders die de 1-2- spenen van avent gebruiken? Maar ook hier ging de 1-2- veel te snel hoor, dat kon Enzo pas op 4-5 . Ah ja, als ze van zo een speen drinkt, dan kan ik haar nadien altijd een droog tshirtje aandoen!


Met de AVENT Airflex- speen kan je baby net als bij de borstvoeding zelf de hoeveelheid melk bepalen, zodat hij minder snel te. Snel bestel Morgen in huis, Bekend om onze service.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts