dinsdag 6 oktober 2015

Benzineslang scooter

Benzineslang wordt op elke scooter gebruikt. Wanneer je scooter enkele jaren oud is kan het zijn dat de benzineleiding uitdroogt en dat deze haarscheuren . Om je motor of scooter te beschermen tegen hagel en regen hebben wij de perfecte . Hier vind je diverse benzineslangen in verschillende maten. Deze groene, transparante benzineslang heeft een lengte van centimeter en een binnendiameter van mm.

Universeel te gebruiken voor scooters en . Customers who bought this product also bought. Ik heb een probleem met mijn aerox. Ik krijg telkens lucht in mijn benzineslang waardoor de scooter niet wil starten.


Bij iedere brommer en scooterboer kan je benzine slang kopen. Zeer flexibele benzineslang voorzien van een stoffen omhulsel. Weet iemand hoe je een bezineslang moet vervangen van een scooter ?

Kan zelf niks vinden op het internet mvg . Beste, Ik ondervind al enige tijd problemen met mijn scooter. Auw) op de benzineslang aan de benzinekraan (vacuum). Wij verkopen AGM scooter onderdelen en AGM scooters. Direct online bestellen en binnen werkdag aan huis geleverd! Nou ik heb een halve meter benzine slang gekocht voor maar bij de lokale scooter dealer :) Deze heb ik zonet in mijn scooter geplaatst.


Er zit een nieuw blok onder , maar er zit nu lucht in mijn benzine slang , hoe kan dat? Klemveer, slangklem, benzineslang , 8mm, 9mm, scooter. Maandag reed ik door de stad en kwam ik erachter dat de benzineslang van mijn scooter gescheurd was, waardoor mijn hele tank leeg was gelopen. Deze benzine slang is 50cm en heeft een binnendiameter van 5mm, goedkoop. Op bovenstaande foto zie je rechtsbovenin waar de benzineslang uit.


Geschikt voor bijna alle scooters met uitzondering van Piaggio en Vespa. Het onderdeel universeel benzinekraan tussen benzineslang is geschikt voor de in. Prima, slijtvaste onderdelen voor elke bromfiets en scooter.


Wat is een sproeier en hoe vervang je deze?

Joey laat in deze video zien hoe je je sproeier vervangt. Betrouwbare scooters voor bezorging van maaltijden of pakketten. Was leuk maar op mijn (persoonlijke) terug tocht viel mijn scooter uit.


Ik begin te vermoeden dat mijn benzineslang iets te lang is. Brommer - Trekker - Minikraan - Shovel - Bobcat - Scooter - Quad - Skelter . De scooter start niet, valt na enkele kilometers gereden te hebben uit. Scooter onderdelen - Zongshen benzineslang - Nieuwe onderdelen. Bekijk en download hier de handleiding van Kymco Super Scooter (pagina van 42) (Nederlands).


Vervang zo snel mogelijk de benzineslang of –filter. Fox voor het aansluiten van de carburateur op de benzinekraan. Uiteraard ook voor andere brommers of scooters te gebruiken. Deed ie al vrij snel natuurlijk, want het is maar een scooter.


Lekt de benzineslang van je scooter ? Bekijk ons ruime aanbod brandstofslangen online op k-parts. Middenstandaard bok retro China scooter. Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in . BENZINESLANG 5XARIETE 10M TRANSPARANT.


Misschien is veel bezitten aangenomen die in . Je hebt je scooterrijbewijs gehaald of een autorijbewijs in bezit en wilt graag een scooter kopen. Er zijn vele modellen en soorten scooters. Tank delen voor Suzuki KATANA AY SCOOTER.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts