vrijdag 18 maart 2016

Welke kit voor glaslatten

Dec Ik wil de kit tussen het raam en de glaslatten vervangen. Mijn volgende vraag is welke kit te gebruiken; ik heb gelezen op het forum en het is . Welke kit langs dubbelglas buiten Nov Welke kit voor zetten glas blokhut? Nov Kitten tussen glaslatten en kozijn? Jul Glaslatten afkitten Jul More from www. Enkel glas met stopverf of glaslatten.


Binnen tussen kozijn en glas, buiten tussen glaslat en glas. Ik heb als kit window seal gebruikt van Den Braven Sealants, maar alle andere glas kit kan ook. Vul de ruimte tussen de glaslat en het raam ruim op met de kit. Jul Dit antwoord heeft me geholpen! Maakexpertjaap, July 20om 06:52.


Beste, Wij hebben hier speciale beglazings kit voor, zie foto. Windowseal, de kit moet nat afgemest worden met water en zeep (voorkeur zeep is: Dreft) sommige. We houden de kitspuit ongeveer graden op de glaslat. De kozijnen kunt u eerst schilderen en vervolgens op kleur afkitten met Ottoseal S110. Vaak wordt het glas eerst gekit en de kit overschilderd.


Jul Kit en glas zijn twee producten die onafscheidelijk van elkaar zijn. Dit breng je aan rondom in de sponning en op de glaslatten. Lees hieronder het klusadvies hoe je kit het beste kunt aanbrengen.


Laat je adviseren in de winkel welke kit jij het beste kunt gebruiken voor jouw klus . Hierbij is de perfecte afwerking erg belangrijk. Dan zal de locatie en ondergrond bepalen welke kit u moet gebruiken voor uw klus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts