woensdag 27 september 2017

Magnetronsterilisator prenatal gebruiksaanwijzing

Ik heb van een vriendin een magnetronsterilisator van prenatal te leen gekregen. Nou heb ik er geen gebruiksaanwijzing bij. Hallo kan iemand mij misschien helpen aan de gebruiksaanwijzing van de ( magnetron)flessensterilisator van de Prenetal?


Hoe werkt de magnetronsterilisator ook al weer? Onderwerp: hoe lang in een magnetron sterilisator ? Zeven minuten op 7watt, stond in de gebruiksaanwijzing. Ik wil graag weten of de flessen van avent in de magnetron-sterilisator van de hema passen. Vandaag ben ik voor de baby-inkopen bij de hema geweest en heb . Nieuwe magnetron sterilisator van hema.


Magnetron sterilisator voor flessen en spenen. Gebruiksaanwijzing is nog aanwezig. Lees voor gebruik goed de gebruiksaanwijzing en waarschuwingen op de . De magnetron sterilisator is te gebruiken in combinatie met een magnetron.


Helaas hebben wij niets gevonden voor prenatal magnetron sterilisator. Mooie Prenatal magnetron Sterilisator , gratis ruil! Ik ben alleen de gebruiksaanwijzing kwijt.


Wie heeft voor mij de gebruiksaanwijzing voor de magnetron sterilisator , ik ben hem helaas kwijt! Je moet even lezen in de gebruiksaanwijzing hoe je alle vakken optimaal kan benutten, maar daarna . Vandaag review ik voor jullie de Difrax magnetronsterilisator. Ik vind het een erg handige sterilisator : in slechts minuten klaar en geen kalkaanslag, zoals bij het uitkoken in een pan water. Hallo, ik heb een vraagje over de magnetron sterilisator van de Hema. Met de Prenatal magnetronsterilisator maak je je flessen in een handomdraai steriel.


Nooit gebruikt In originele doos en met gebruiksaanwijzing. Microgolf sterilisator prenatal (NIEUW). Ook zijn ze geschikt om te steriliseren in een magnetronsterilisator. Hij is donkerblauw en de gebruiksaanwijzing heb ik ook nog. Geen gebruiksaanwijzing meer bij Bij ophalen willen we het.


Complete set voor flesvoeding, bestaande uit: Avent magnetronsterilisator , Avent. Volgens de vriendin die mij de magnetronsterilisator gaf hoef ik het ding. Op mijn gebruiksaanwijzing stond min en dat deed ik ook zo.


Raadpleeg ook de gebruiksinstructies van uw (combi) magnetron of deze geschikt is voor een magnetron sterilisator. Hema magnetron sterilisator voor het steriliseren van flessen plus hema. Ik wil mijn borstkolf steriliseren met de magnetron sterilisator van Avent maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt.


Philips Avent magnetron sterilisator. Bekijk de folder actie van Prénatal en koop direct met korting in de winkel . Nee, ik gebruik een magnetronsterilisator van de Hema, deze:. Er zijn ook speciale magnetronsterilisators te koop.


Siliconenspenen zijn hittebestendig en kunnen in de afwasmachine, het materiaal is minder poreus dan . Voor een paar euro bij de prenatal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts